Email Marketing

Al 1700+ bedrijven hebben via ons een email specialist voor email marketing gevonden

email marketing

Vul het formulier in en wij matchen jou direct aan een betaalbaar lokaal marketing bureau. Meer informatie nodig? Lees dan even verder. We hebben alle feiten voor jou op een rijtje gezet. Dan beantwoorden wij zo snel mogelijk jouw vragen over email marketing.

Ontvang 3 vrijblijvende offertes van email marketing specialisten
1 Jouw regio
2 Jouw opdracht
3 Ontvang offertes
  • *Wij matchen je met 3 pro's uit jouw regio.

✓ gratis - ✓ vrijblijvend

laatste aanvraag 14 minuten geleden

4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 12 reviews)
DruppelUp Marketing Reclame Partner
Fineline marketing
Funnelkanaal marketingbureau
Marketletic Marketingagency
Snelle Jongens marketingspecialis
Globe Marketing
Siren marketingbureau

Mijn eigen netwerk kan dit niet

13 oktober 2019

Voor ons bedrijf zijn we zeer actief op websites als LinkedIn. Allereerst ons persoonlijke netwerk gevraagd voor hulp, maar daar kwamen eigenlijk geen hulpmiddelen uit waar wij een goed gevoel bij hadden. Iemand tipte ons ook op marketingkaart.nl en hier zijn we dan ook direct geslaagd.

- Karin van Leeuwen

Google is je grootste vriend

4 oktober 2019

Na even googelen kwam ik uit op Marketingkaart. Mijn eerste gedachte was positief dus direct het formulier ingevuld en heel erg tevreden over dit bedrijf. Dank voor jullie hulp om de juiste professional voor de juiste prijs te vinden.

- Kirsten Bosman

Goed contact

30 september 2019

Na de offerte had ik nog enkele vragen. Deze werden zeer snel en professioneel beantwoord. Aangenaam verrast over de communicatie met dit bedrijf! Ook de juiste persoon gevonden.

- Marijke de Bruin

Voortreffelijke match

23 september 2019

Via Marketingkaart de optie gehad uit enkele offertes. Vanuit hier het juiste bedrijf benadert voor onze klus. Vriendelijk bedankt!

- Martin de Jong

Via forum hier terechtgekomen

19 september 2019

Via een forum hier terechtgekomen. Blij met de ontvangen offerte. Erg tevreden over het werk van de professional!

- Willem de Ruiter

Fijn dat Marketingkaart bestaat!

11 september 2019

Ik heb erg lang gezocht naar een website zoals dit, totdat een kennis mij tipte op Marketingkaart. Ik werk namelijk in dezelfde sector, maar krijg soms aanvragen op lange afstand. Omdat ik hen toch wil helpen stuur ik ze vanaf heden naar marketingkaart.nl!

- Guido Kok

Gelijk gevonden wie ik nodig had via marketingkaart.nl

1 september 2019

Ik ben erg onder de indruk van de snelheid waarmee ik een bedrijf gevonden heb dat bij me past. Ik kwam via googleop marketingkaart.nl terecht, en het zag er allemaal gewoon prima uit dus toen heb ik direct het formuliertje ingevuld. Volgens mij duurde het nog dag of ik had al een organisatie gevonden waarmee ik aan de slag wilde.

- Willem Schipper

erg snel

24 augustus 2019

Het duurde niet lang voordat ik een betrokken professional vond via marketingkaart.nl. Lekker in de buurt, goed persoonlijk contact en niet onbelangrijk: een hele fijne prijs.

- Hendrikus van den Broek

erg snel

20 augustus 2019

Het heeft niet heel lang geduurd voordat ik een betrokken professional vond via marketingkaart.nl. Lekker dicht in de omgeving, goed persoonlijk contact en niet te vergeten een eerlijke prijs.

- Adriaan van Leeuwen

Aangenaam verrast

8 augustus 2019

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en we moeten zeggen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Monique Visser

Fijn!

7 augustus 2019

Afgelopen maand een aanvraag gedaan en we moeten eerlijk verklappen dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Ilse Jansen

erg betaalbaar

25 juli 2019

Ik dacht echt de volle mep te moeten betalen maar dat viel echt reuze mee! Via Marketingkaart een offerte opgevraagd, 3 offertes ontvangen en gewoon de voordeligste gepakt. Dit is me erg bevallen! Bedankt.

- Sabine Smits

Aangenaam verrast

18 juli 2019

Gisteren offertes aangevraagd en we moeten eerlijk toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat mooi dat dit bestaat!

- Tim de Leeuw

erg snel

17 juli 2019

Het duurde niet lang voordat ik een fijne professional vond via marketingkaart.nl. Fijn lokaal, goed persoonlijk contact en een nette prijs.

- Bram de Wit

Gevonden via forum

11 juli 2019

Door een forum hier beland. Tevreden over de ontvangen offerte. Eindelijk een goede gevonden

- Niels Groen

via marketingkaart.nl snel gekoppeld

2 juli 2019

Ik ben erg onder de indruk van het tempo waarin ik een bedrijf gevonden heb dat bij me past. Via google kwam ikop marketingkaart.nl terecht, en de pagina zag er allemaal degelijk uit dus toen heb ik direct het formuliertje ingevuld. Volgens mij duurde het nog geen uur of ik had al een bedrijf gevonden waarmee ik aan de slag wilde gaan.

- Femke Visser

Goed contact

22 juni 2019

Na de offerte had ik nog enkele vragen. Deze werden naar behoren beantwoord. Aangenaam verrast over de communicatie met dit bedrijf! Ook de juiste persoon gevonden.

- Vincent Sanders

Prettige service

15 juni 2019

Voor ons bedrijf zoeken we naar een bedrijf dat professionals aanbiedt. Een simpele zoekopdracht in google leverde deze pagina op. We zijn zeer tevreden over de snelheid waarmee we de offerte ontvingen en hebben een professional gevonden die past binnen ons bedrijf. Super bedankt Marketingkaart!

- Elisabeth Post

Heel positief

20 mei 2019

Zeer te spreken over het bedrijf dat ik vond via de offerte van Marketingkaart. Heel prettige samenwerking ervaren.

- Paul Mol

Marketingkaart werkt erg fijn

10 mei 2019

Lang op zoek geweest naar een website zoals deze, totdat een kennis mij tipte op Marketingkaart. Ik werk namelijk in dezelfde branche, maar krijg soms verzoeken van ver weg. Omdat ik mijn klanten toch wil helpen stuur ik ze vanaf heden naar marketingkaart.nl!

- Bram Dekker

Eindelijk een goede site gevonden

6 mei 2019

Na een zoektocht kwam ik uit op Marketingkaart Een aanvraag doen voor een offerte leek me geen probleem. Ik ben zeer positief over de ontvangen offerte!

- Jacoba de Wit

Fijn!

26 april 2019

Gisteren het formuliertje ingevuld en we moeten eerlijk toegeven dat we niet verwacht hadden dat het zo goed zou werken. Wat een super service!

- Stefan Veenstra

Heel positief

7 april 2019

Zeer te spreken over het bedrijf dat ik heb gevonden via een offerte van Marketingkaart. Hele prettige samenwerking gehad.

- Evelien Kok

Marketingkaart werkt erg fijn

26 maart 2019

Lang op zoek geweest naar een website zoals deze, totdat een kennis mij tipte op Marketingkaart. Ik werk namelijk in dezelfde branche, maar krijg soms verzoeken op lange afstand. Omdat ik hen toch wil helpen stuur ik ze vanaf nu naar marketingkaart.nl!

- Marcel de Wit

Werkt goed dit

21 februari 2019

Een erg lekker werkend systeem dit. Ik keek eerst vaker via google maps, maar daar weet je ook nooit hoe goed ze zijn en kost het ZO veel tijd om ze allemaal af te mailen. Marketingkaart heeft er wel voor gezorgd dat die hele zoektocht overbodig is.

- Adriaan Janssen

Gevonden via forum

9 februari 2019

Door een forum hier beland. Positief over de ontvangen offerte. De specialist heeft goed werk geleverd

- Remco van Veen

Dé tip

16 januari 2019

Via kennissen beland bij deze website. concreet en helder. Ook tevreden over de gekozen medewerker.

- Femke Kok

Email marketing inzetten

E-mail marketing is een van de meest onderschatte marketingtools in 2019. Veel organisaties en bedrijven denken dat hun mail toch niet geopend wordt, in de spam beland of dat er geen omzet uit komt. Dit terwijl e-mail marketing een van de hoogste ROI’s (Return On Investment) heeft. Uit onderzoeken blijkt zelfs dat maar liefst 92% van de e-mailmarketeers een positieve ROI behaald. Een e-mail versturen kost namelijk geen geld. Natuurlijk heb je vaak een tool waarmee je je e-mails opmaakt en je contacten bijhoud, zoals Mailchimp. Deze zijn echter vaak, wanneer je net begint of een kleine database hebt, gratis te gebruiken. Een gratis manier om je klanten op de hoogte te houden van de ontwikkelingen van je branche, bedrijf of aanbod. Wanneer je momenteel geen e-mailmarketing inzet is dit zeker een gemiste kans.

Wat is e-mailmarketing?

E-mailmarketing is, zoals de naam al zegt, het versturen van mailings en nieuwsbrieven. Denk hierbij ook aan de mails die je verstuurt nadat iemand een iets heeft gekocht op je website. Over het algemeen zijn er 4 verschillende soorten e-mails die je als bedrijf verstuurt:

  1. Mails wanneer je een eenmalige actie of uitverkoopt hebt. Hiermee attendeer je de mensen die zich hebben ingeschreven op speciale kortingsacties, met als doel ze te laten converteren op je website.
  2. Nieuwsbrieven waarmee je mensen op de hoogte houd van de ontwikkelingen rondom je bedrijf.
  3. Transactionele e-mails wanneer mensen zich bijvoorbeeld inschrijven voor de nieuwsbrief, een aankoop hebben gedaan of zich hebben geregistreerd.
  4. Event-driven e-mails. Bijvoorbeeld wanneer je klant jarig is. Hiermee bied je een extra service. Je kan bijvoorbeeld overwegen om een kortingscode toe te voegen in die mail. Belangrijk hierbij is natuurlijk wel dat je over de geboortedatum van je klant beschikt.

Hetgeen dat e-mail marketing zo effectief maakt is het feit dat het een focus kanaal is. Wanneer een gebruiker je e-mail opent ziet hij enkel en alleen jouw boodschap. Dit terwijl je bij kanalen als Google of Facebook concurreert met andere bedrijven.

Waarom is e-mail marketing voor jou relevant?

Door de veranderde privacywet mag je niet zomaar meer iedereen mailen. Mensen moeten expliciet toestemming geven om gemaild te worden door jouw bedrijf. Hoewel veel bedrijven dat als negatief ervaren heeft het ook zijn voordelen. Wanneer iemand moeite doet om zich in te schrijven voor je nieuwsbrief betekent dit vaak ook dat hij oprecht betrokken is bij je bedrijf of je aanbod.

Een ander groot voordeel is dat e-mail het kanaal is waar jij complete controle over hebt. Je bepaald zelf wat je hoe vaak communiceert. Daarnaast kan je ervan uitgaan dat je boodschap aankomt. Bij andere kanalen, zoals Facebook, is dit vaak maar de vraag.

Daarnaast is het tegenwoordig mogelijk om veel van je e-mail marketing te automatiseren. Je kan bepaalde triggers en regels instellen die ervoor zorgen dat bepaalde mensen een mail krijgen op een bepaald moment. Neem het voorbeeld van de jarige klant. Als je zijn geboortedatum weet, weet je in principe nu al dat je hem ieder jaar op dezelfde dag een e-mail kan sturen die waarde toevoegt. Deze mail hoef je echter maar 1x aan te maken voor al je klanten. Voorheen waren deze zaken alleen beschikbaar voor de grootste e-commerce partijen, nu is het vaak al mogelijk om voor een paar tientjes een volwaardig e-mail marketing programma aan te schaffen.

Waarom jij een e-mail marketeer nodig hebt.

Hopelijk ben je ondertussen overtuigt van de kracht van e-mailmarketing. Nu is het nog zaak dat je het zo goed mogelijk aanpakt, een van die manieren is door het uit te besteden. Iedere goede ondernemer heeft het vaak al druk genoeg. Daarnaast is het zonde om een effectief kanaal slecht aan te pakken. E-mail marketing heeft zeker potentie, als je het goed aanpakt. Denk bijvoorbeeld aan je e-mail tool. Voordat je alle ins en outs doorhebt ben je waarschijnlijk een half jaar verder, terwijl de e-mail marketeer dagelijks met deze tools werkt. Daarnaast zijn er ontelbare “trucjes” om ervoor te zorgen dat je e-mail beter converteert. Denk hierbij aan opens en clicks naar je website. Door zijn kennis en ervaring weet de e-mail marketeer hoe hij deze zaken effectief kan inzetten om ook jouw klant te verleiden tot aankoop. Hiermee bespaar je tijd terwijl het je geld oplevert.

Hoe gaat een e-mail marketeer te werk?

Als je nog niet beschikt over een e-mailprogramma zal de e-mailmarketeer met jou een programma uitzoeken dat voldoet aan je eisen. Laat je hierdoor altijd goed informeren door de marketeer. Hij weet namelijk vaak al welk programma welke functionaliteiten heeft. Daarnaast kan hij goed inschatten waar de behoefte ligt.

Vervolgens gaat hij aan de slag met je contacten database. Mocht je deze nog niet hebben gaat hij samen met jou kijken naar nieuwe manieren om e-mailadressen te verzamelen. Wanneer je een redelijke basis hebt begint hij met het maken van een template en het instellen van automatische processen. Deze template kan hij daarna gebruiken om al je e-mails op te maken. Dit bespaart hem weer tijd, en jou dus geld.

Waaraan herken je een goede e-mailmarketeer?

Een goede e-mailmarketeer doet meer dan alleen het versturen van je e-mails. Hij adviseert je ook over andere zaken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de nieuwe privacywet. In mei 2018 is er het een en ander veranderd rondom het versturen van e-mails en het verzamelen van e-mailadressen. Dit moet nu aan bepaalde eisen voldoen, voldoe je hier niet aan kan het zijn dat je een flinke boete krijgt. Een e-mail marketeer kan je helpen dit te voorkomen. Daarnaast kan een e-mail marketeer je helpen met het verzamelen van deze e-mailadressen. Hij is vaak op de hoogte van nieuwe manieren om e-mailadressen te verzamelen.

Zoals al eerder benoemd is het mogelijk om veel zaken te automatiseren. Je moet echter wel weten wat je kan automatiseren en hoe dit moet. Voor de e-mailmarketeer is dit niets nieuws. Hij zal daarnaast op de hoogte zijn van alle nieuwe ontwikkelingen.

Ook zijn er wat basisfactoren waar je op moet letten. De e-mailmarketeer moet in staat zijn om je huisstijl te bewaken en beschikken over voldoende kennis van de Nederlandse taal.

Vraag snel en makkelijk 3 offertes aan voor e-mail marketeers

Wij begrijpen dat je door het grote aanbod niet meer weet waar je op moet letten. Wij hebben daarom een selectie gemaakt van de beste e-mail marketing bureau’s. Vraag nu via bovenstaand formulier snel en vrijblijvend 3 offertes aan en begin zo snel mogelijk met het versturen van succesvolle e-mails!

Veel gestelde vragen over email marketing uitbesteden

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin het marketing bureau jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je campagnes wilt starten op zoek te gaan naar een marketing bureau. Er zit vaak tijd in opstart en strategie, dus plan dit even goed vooruit!

Overstappen van marketing bureau is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande marketing bureau. Probeer met je vorige marketing bureau af te spreken of zij de inhoud van voorgaand werk willen overdragen. Denk aan opgezette campagnes (beide onsuccesvolle en succesvolle) – hier kan jouw nieuwe partner learnings uit halen om sneller resultaten te boeken.

marketingkaart.nl opereert volledig onafhankelijk van alle marketing bureau's in Nederland. Wij zien welke marketing bureau's beschikbaar zijn en goed zijn in het uitvoeren van jouw opdracht. Wij maken een koppeling tussen jou en drie marketing bureau's waardoor er een win-win situatie ontstaat. Deze onderlinge concurrentie van marketing bureau's uit jouw regio die jouw opdracht graag willen hebben, zorgt er namelijk voor dat de prijs een stuk beter wordt voor jou!