Zoekmachine Adverteren

Al 17000+ bedrijven boeken via onze SEA specialisten resultaat met zoekmachine adverteren

✓ Lokale marketing bureau's
✓ GRATIS offertes
✓ Razendsnel vergelijken
Ontvang 3 vrijblijvende offertes van SEA specialisten adverteer op Google met succes
Vul het formulier in en wij matchen jou direct aan een betaalbaar lokaal marketing bureau. Meer informatie nodig? Lees dan even verder. We hebben alle feiten voor jou op een rijtje gezet. Dan beantwoorden wij zo snel mogelijk jouw vragen over zoekmachine adverteren.

✓ gratis - ✓ vrijblijvend

Trustpilot

Veilig
SSL beveiligd

De laatste aanvraag
was 14 minuten geleden

Eindelijk een goede site gevonden

21 juli 2021

Na een zoektocht arriveerde ik bij deze website. Een offerte aanvragen is altijd vrijblijvend dacht ik. Ik ben tevreden over de ontvangen offerte!

- Ellen van der Linden

aangename service

12 juli 2021

Voor ons bedrijf zijn we op zoek naar een bedrijf dat professionals levert. Een eenvoudige zoekopdracht in google leverde deze site op. We zijn erg te spreken over de snelheid waarmee we de offerte ontvingen en hebben een professional gevonden die past binnen ons bedrijf. Super bedankt Marketingkaart!

- Suzanne de Bruijn

Goed contact

5 juli 2021

Na de offerte had ik nog enkele vragen. Deze werden zeer netjes beantwoord. Erg tevreden over de communicatie met dit bedrijf! Ook de juiste persoon ontdekt.

- Dirk van den Heuvel

Ideale website

30 juni 2021

Ik had verwacht flinke kosten te maken, maar dit was niet het geval.

- Maarten Vos

Dit werkt fijn

22 juni 2021

Een erg prettig systeem dit. Ik keek eerst vaker via google maps, maar daar weet je ook nooit hoe goed ze zijn en kost het enorm veel tijd om ze allemaal af te mailen. Marketingkaart heeft hier de oplossing voor geboden.

- Bas van Loon

Marketingkaart werkt erg fijn

13 juni 2021

Ik heb erg lang gezocht naar een website zoals deze, totdat een kennis mij tipte op Marketingkaart. Ik werk namelijk in dezelfde branche, maar krijg soms aanvragen van ver weg. Omdat ik mijn klanten toch wil helpen stuur ik ze vanaf nu naar marketingkaart.nl!

- Manon Hofman

Perfecte tip

10 juni 2021

Via vrienden beland bij deze website. concreet en helder. Ook tevreden over de gekozen medewerker.

- Klaas de Groot

erg betaalbaar

3 juni 2021

Ik dacht werkelijk veel te moeten betalen maar gelukkig viel het reuze mee! Via Marketingkaart een offerte opgevraagd, 3 offertes ontvangen en gewoon lekker de goedkoopste gepakt. Dit is me erg bevallen! Bedankt.

- Kim van der Heijden

Snelle offerte

28 mei 2021

Vlak na de aanvraag van de offerte had ik deze in mijn mailbox. Bedankt voor de snelle service.

- Hendrik Meijer

4.7
4.7 van de 5 sterren (gebaseerd op 209 reviews)
DruppelUp Marketing Reclame Partner
Fineline marketing
Funnelkanaal marketingbureau
Marketletic Marketingagency
Snelle Jongens marketingspecialis
Globe Marketing
Siren marketingbureau

Zoekmachine adverteren met resultaat

We hoeven het belang van hoog in Google staan niet te benadrukken. Hoog ranken op relevante zoekwoorden zorgt voor meer waardevol verkeer. Verkeer met, hopelijk, een koopintentie. Door te adverteren op Google kan jij, tegen betaling, bovenaan staan op deze relevante zoekwoorden. Een adwords campagne is een van de snelste manieren om resultaat te behalen voor je organisatie.

Wat is Google Adwords?

Zoals je wellicht weet verdient Google zijn geld voornamelijk met het aanbieden van advertentieruimte op hun site, en andere sites die bij hun aangesloten zijn. Deze “bieding” wordt gefaciliteerd in Google Adwords. Het programma waarmee ondernemers en marketingbureaus hun advertenties opzetten en managen. Google Adwords gaat echter verder dan de standaard zoekadvertenties die je ziet als je bijvoorbeeld op laptop kopen zoekt. Je kan met Google Adwords ook:

  • Display campagnes maken. Bij een display campagne combineer je beeld met tekst. Je laat als het ware banners zien aan je doelgroep. Deze banners staan dan op websites die aangesloten zijn bij Google’s display netwerk.
  • Shopping campagnes opzetten. Dit zijn de afbeeldingen die je vaak boven de zoekresultaten ziet staan wanneer je zoekt naar producten. Hiermee laad je de Google gebruiker eigenlijk meteen zien wat je in je assortiment hebt voordat hij op je website is geweest.
  • Videocampagnes inzetten. Je kent ze wel, de advertenties op Youtube. Ook deze worden gemaakt en verspreid vanuit Google Adwords.
  • Universele appcampagnes gebruiken. Hiermee kan jij je Android of iOS app promoten. Dit vaak door afbeelding met tekst te laten zien aan relevante bezoekers. Dit zal je helpen met het genereren van meer installaties van je app.

Maar hoe zorg je er nu voor dat jouw advertentie bovenaan komt te staan? Google werkt met een biedingen systeem. Stel je wilt bijvoorbeeld een zoekcampagne aanmaken, en het zoekwoord waarmee jij gevonden wilt worden is “zoekmachine adverteren”. De kans is aanwezig dat er al andere bedrijven adverteren op die zoekterm, je zal dus hoger moeten bieden. Je betaald dus meer per click omdat er andere bedrijven zijn die ook zichtbaar zijn op die zoekterm.

Waarom is adverteren op Google relevant voor jou?

Zoals al eerder gezegd helpt adverteren op Google je met het aantrekken van relevant zoekverkeer. Het is namelijk zonde om een mooie website te hebben die niemand vind. Het is natuurlijk ook mogelijk om SEO in te zetten voor je website, waarbij je in principe niet betaald voor je websitebezoekers, echter duurt het vaak lang voordat je de eerste SEO resultaten boekt. Wij adviseren daarom altijd om zowel met SEO als met Google Adwords aan de slag te gaan.

Er zitten echter meerdere voordelen aan het adverteren op Google. Zo is alles meetbaar, je kan precies zien hoe goed je advertenties en campagnes presteren. Hierbij gaat het verder dan meten hoeveel bezoekers op je website terecht zijn gekomen, je kan namelijk ook meten hoeveel van de mensen die op je advertentie hebben geklikt iets hebben gekocht. Zo heb je al snel inzichtelijk of je een succesvolle campagne hebt of niet, en kun je tijdig bijsturen waar nodig. Zo zorg je ervoor dat je je budget nuttig gebruikt.

Daarnaast kun je per campagne een dagbudget instellen, zo weet je iedere maand wat je maximaal kwijt bent aan adverteren op Google en kom je nooit voor onaangename verrassingen te staan. Het goed kunnen doormeten van gegevens maakt zoekmachine adverteren waardevoller dan bijvoorbeeld adverteren in traditionele media. Je weet bij traditionele media namelijk nooit zeker hoeveel mensen je advertentie hebben gezien en of ze over zijn gegaan op actie.

Ook prominenter op Google komen met je site? Laat ons je helpen.

Waarom je een Google adwords specialist nodig hebt

Zoals met zoveel marketingtools kost het tijd om Google Adwords meester te maken. Het is een proces van trial en error. Dit vooral door de vele opties die je tot je beschikking hebt. Je moet weten welke gegevens je wanneer moet raadplegen en hoe je deze moet interpreteren. Daarnaast ziet de Google Adwords specialist sneller kansen. Wanneer je net begint met adverteren in Google zal je meteen voor, volgens jou, waardevolle zoekwoorden gaan. Hierdoor betaal je vaak meer voor een click. De adwords specialist zal dit budget waarschijnlijk spreiden over meerdere campagnes, hierbij focussen op goedkopere zoekwoorden, waar weliswaar minder zoekvolume opzit, maar wel een duidelijke koopintentie. Hierdoor haal je meer waarde uit je budget.

Daarnaast heeft de adwords specialist de kennis en ervaring om de verschillende advertentie manieren op elkaar af te stemmen. Zo krijg je in plaats van 5 losse campagnes een overkoepelende strategie, om het resultaat te maximaliseren.

Waaraan herken je een goede specialist voor zoekmachine adverteren?

Een goede SEA specialist zal jou altijd blijven adviseren. Wil jij bijvoorbeeld een specifieke productcategorie promoten? Laat dan eerst even door de SEA specialist checken of dit een goed idee is. Misschien zijn er al veel concurrenten op die categorie waardoor je onnodig veel kosten gaat maken. Dit wil je natuurlijk voorkomen.

Daarnaast zal een goede adwords specialist op de hoogte zijn van technieken om de kosten te drukken. Je kan namelijk geld besparen op je CPC (Cost Per Click) door de advertentie zo relevant mogelijk te maken. Dit kan je doen door verschillende factoren te optimaliseren. Een goede specialist is hiervan op de hoogte en zal deze kennis gebruiken om jou te adviseren en de advertenties te optimaliseren.

Als laatste zal er goed onderhoud op je campagnes worden uitgevoerd. Het zal je verbazen hoeveel marketingbureau’s enkel campagnes opzetten en er vervolgens niet meer naar omkijken. Wanneer je niks of weinig hoort van je zoekmachine adverteren specialist weet je dat er hoogstwaarschijnlijk weinig gebeurt. Zo moet je bij adwords campagnes irrelevante zoekwoorden uitsluiten, zoekwoorden die budget verbruiken maar niks opleveren, doe je dit niet dan blijf je budget verspillen. Een goede specialist weet dit en nog belangrijker, doet dit.

Vraag snel en makkelijk 3 offertes aan voor Google adverteren specialisten.

Er zijn ondertussen honderden partijen die pretenderen de beste Google Adwords specialist te zijn. Door onze eigen marketing ervaring weten wij als geen ander waar we op moeten letten bij het selecteren van de partijen die ook daadwerkelijk goed zijn in wat ze doen. Wij bieden jou dan ook de mogelijkheid om gratis en vrijblijvend 3 offertes aan te vragen bij partijen die weten wat ze doen. Vraag daarom direct drie offertes aan via bovenstaand formulier en haal binnen no time resultaat uit Google.

Ontvang direct vrijblijvende offertes van SEA specialisten

Veel gestelde vragen over zoekmachine adverteren

Over het algemeen zul je altijd een kleine periode hebben waarin het marketing bureau jouw business eerst even beter moet leren kennen. Je zult er zelf ook gebaat mee zijn om even persoonlijk kennis te maken. We raden daarom ook af om een week voordat je campagnes wilt starten op zoek te gaan naar een marketing bureau. Er zit vaak tijd in opstart en strategie, dus plan dit even goed vooruit!

Overstappen van marketing bureau is over het algemeen geen probleem. Ga wel even na wat de opzegtermijn is van je huidige contract met je bestaande marketing bureau. Probeer met je vorige marketing bureau af te spreken of zij de inhoud van voorgaand werk willen overdragen. Denk aan opgezette campagnes (beide onsuccesvolle en succesvolle) – hier kan jouw nieuwe partner learnings uit halen om sneller resultaten te boeken.

marketingkaart.nl opereert volledig onafhankelijk van alle marketing bureau's in Nederland. Wij zien welke marketing bureau's beschikbaar zijn en goed zijn in het uitvoeren van jouw opdracht. Wij maken een koppeling tussen jou en drie marketing bureau's waardoor er een win-win situatie ontstaat. Deze onderlinge concurrentie van marketing bureau's uit jouw regio die jouw opdracht graag willen hebben, zorgt er namelijk voor dat de prijs een stuk beter wordt voor jou!